dimarts, 11 de novembre del 2008

Personatges del RENAIXEMENT

Cal fer un comentari, triant un personatge per treballar.
Al vostre blog, caldrà penjar un article parlant d'aquest personatge.
El llistat de personatges és:
1- FillipoBrunelleschi TONI CABALLERO
2- Johann Gutemberg - IRENE FERNANDEZ
3- Cristòfor Colom - RAQUEL REINA
4- Leonardo da Vinci - FRAN SANCHEZ
5- Maquiavel ANTONIO GAYA
6- Nicolau Copèrnic - ROCIO FLORIDO
7- Michelangelo Buonarroti NADINE PEREZ
8- Martí Luter DAVID MORENO
9- Francis Bacon - JAVI GALLEGO
10- Galileo Galilei HICHAM MARSOU
11- Johannes Kepler KEVIN GONZALES
12- Isaac Newton RUEN WU

5 comentaris:

raqel reina ha dit...

hola tino soc la raquel,i bull dirte que a mí m'agrada cristobal colon perqué és el personatlle que de més historia se i descobrir amaerica es més important que pintar un cuadre.

*~RoCiO~* ha dit...

Hola tino a mi em dona igual el personatge que em posis

CR9 ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Fran ha dit...

ola tino yo et volia dir que yo vui leonardo ser piero da vinci per que es el millor pintor del renaixement i a mes tenia molts secrets i mes historia i a mi m'interesa molt.

irenee_bcn ha dit...

hola tino a mi em dona igual el personatge que em posis
fare el que em toqui.
vingaaa dewwww